کچھ لوگوں کی ہتھیلی ’’ ایم ‘‘ کانشان موجود ہوتا ہے ۔۔ اس پراسرار نشان کا مطلب کیا ہے ؟ جن لوگوں کی ہتھیلی پر یہ موجود ہو ان میں کیا خاص بات ہوتی ہے ؟

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک) یقیناً غیب کا علم صرف اللہ کو ہی ہے مگر اسی دنیا میں کچھ ایسے علوم بھی ہیں جن کے بارے میں لوگ جاننا چاہتے ہیں ،اسے سمجھنا چاہتے ہیں ۔ انہی میںسے ایک ہاتھ کی لکیروں کا علم بھی ہے ۔ کچھ لوگوں کے نزدیک یہ محض باتیں ہیں جن کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں مگر جو اس علم کو مانتے اور سمجھتے ہیں وہ ہاتھ دیکھنے والوں کے کے پاس آتے جاتے رہتے ہیں ۔ یوں تو ہماری ہتھیلی پر کئی قسم کے نشانات اور لکیریں موجود ہیں تاہم کسی کسی کی ہتھیلی پر ایک نشان ’’ ایم‘‘ کی شکل و صورت کا بھی

بنا ہوتا ہے ۔ لوگوں کا ماننا ہے کہ دوسری لکیروں کی طرح ہتھیلی پر موجود حرف “ایم” کے پیچھے بھی کئی راز پوشیدہ ہیں، کہا جاتا ہے کہ جن کی ہتھیلی پر حرف “ایم” بنتا ہے وہ افراد دوسروں سے بالکل مختلف ہوتے ہیں۔ایسے افراد کی شخصیت بھی دوسرے لوگوں سے مختلف ہوتی ہے۔جن افراد کے ہتھیلی پر حرف “ایم” بنتا ہے ان کے ساتھ اگر کوئی بزنس کرنا چاہے تو وہ افراد بہترین پارٹنر ثابت ہوتے ہیں اور دفتر میں بھی ایسے افراداپنے ساتھ کام کرنے والوں کے اچھے دوست ثابت ہوتے ہیں۔ایسے افراد کسی بھی قسم کا رشتہ قائم کیا جائے تو وہ اس رشتے کو بھرپور نبھاتے ہیں، ان لوگوں کو جھوٹ اور فریب سے سخت نفرت ہوتی ہے اور ایسے افراد کو مذاق بھی ایک حد میں پسند ہوتا ہے۔اگر کسی خواتین کی ہتھیلی پر حرف “ایم” بنتا ہے تو وہ مردوں کی بہ نسبت زیادہ اپنے ارادوں کی زیادہ مضبوط ہوتی ہیں اور اگر میاں بیوی دونوں کے ہتھیلیوں پر حرف “ایم” موجود ہے توان دونوں میں بیوی شوہر پر زیادہ غالب رہتی ہیں۔جن افرادکے ہتھیلی پر حرف “ایم ” موجود ہوتا ہے ، وہ افراد بہت حوصلہ مند ہوتے ہیں۔ ایسے افراد اپنی زندگی میں اہم فیصلے بخوبی کرلیتے ہیں اور زندگی میں آنے والی مواقعوں کا بھرپور فائدہ اٹھاتے ہیں۔اگر آپ کے ہاتھ پر حرف “ایم ” موجود ہے تو یقیناً آپ اپنے آپ کو ایک خوش نصیب انسان تصور کرسکتے ہیں۔

Sharing is caring!

Categories

Comments are closed.