ایک بار پھر پورا پاکستان بجلی سے محروم سب سے بڑی اور اصل وجہ اب سامنے آئی جو آپ سے چھپائی گئی جانیں

این این ایس نیوز! ایک بار پھر پورے پاکستان میں بجلی کی فرائمی معطل وجہ یہ بتائی گئی ہے کہ ٹرانسمیشن سسٹم میں خرابی کی وجہ سے قومی پاور گرڈ میں خلل پیدا ہونے کے بعد لاکھوں افراد کو پاکستان میں روشنی یا بجلی کے بغیر چھوڑ دیا گیا ہے۔سرکاری عہدیداروں نے بتایا کہ پاکستان کے قومی پاور گرڈ میں ہفتے کے روز ایک اہم خرابی کا سامنا کرنا پڑا ، جس سے لاکھوں افراد اندھیرے میں چلے گئے۔

وزیر بجلی ، عمر ایوب خان نے ٹویٹر پر کہا ، “بجلی کے ٹرانسمیشن سسٹم میں تعدد میں اچانک ڈوب جانے کی وجہ سے ملک گیر سطح پر بلیک آؤٹ ہوا ہے۔”

کراچی اور لاہور سمیت ملک بھر کے شہروں کے رہائشیوں نے سوشل میڈیا پر بجلی کی زبردست بندش کی اطلاع دی۔

ایک سوشل میڈیا صارف نے کراچی شہر سے ہونے والی بلیک آؤٹ کی تصویر ٹویٹ کی ہے۔

ایک اور صارف نے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں دکھایا گیا ہے کہ گاڑی کی ہیڈلائٹس کے ذریعہ شور و غلظ سڑک پر چھٹکارا پڑا ہے۔

‘بجلی کی ترسیل میں ناکامی’
پاکستان کی وزارت توانائی نے لوگوں سے پرسکون رہنے کی اپیل کی جبکہ حکام نے اس مسئلے سے نمٹا۔ وزارت نے کہا کہ بجلی کی ترسیل کے نظام میں خرابی کی وجہ سے یہ بندش ہوئی ہے۔

اس نے کہا ، “بجلی کی ترسیل کے نظام کی تعدد میں ایک سیکنڈ سے بھی کم وقت میں 50 سے 0 تک کمی کی وجہ سے ملک میں بجلی کا بلیک آؤٹ۔”

ابتدائی اطلاعات میں بتایا گیا ہے کہ گڈو پاور پلانٹ میں غلطی پیدا ہوئی اور اس کے بعد دوسرے پاور پلانٹس بند ہوگئے۔

فالو اپ ٹویٹس میں کہا گیا ہے کہ وزارت اس مسئلے کو “جلدی” حل کرنے کے لئے کام کر رہی ہے اور مختلف سہولیات کو دوبارہ سے ختم کرنے کے بعد تازہ ترین معلومات فراہم کی گئیں۔

انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “بجلی کی منظم بحالی جلد شروع کی جائے گی۔” “ابتدائی تعدد پورا ہونے کے بعد بحالی کا کام تیز ہوجاتا ہے۔”

بلیک آؤٹ ایک بدترین صورتحال ہے جس کا ملک نے سامنا کیا ہے۔ 2015 میں ، کلیدی ٹرانسمیشن لائن کے ٹوٹنے کے بعد ملک کا 80٪ حصہ بجلی کے بغیر رہ گیا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *