عورت نے کس کو جنم دے دیا

این این ایس نیوز! جرمنی سے تعلق رکھنے والی 24 سالہ خاتون سیاح نے مبینہ طور پر مغربی کیپ کے صوبے کے اسٹیلن بوسچ میں جرمن شیفرڈ پپیوں کے ایک بچے کو جنم دیا ہے جس کے بعد پیٹ میں شدید تکلیف ہوئی ہے۔ کہانی میں کہا گیا ہے کہ سیاح “اکثر کنبے کے کت ے ، جونسی کے ساتھ تعلق قائم کرتا تھا ، کیوں کہ اسے کوئی تاریخ نہیں مل پاتی تھی”۔

جنوری 2019 میں فیس بک نے اس کہانی کو ممکنہ طور پر غلط قرار دیا تھا۔ اور یہ غلط ہے ، صرف اس وجہ سے کہ اگر انسان اور ک تے کے ساتھ تعلق ہو تو بھی ، دو نسلیں اتنی مختلف ہیں کہ وہ بچے پیدا نہیں کرسکتے ہیں ، جیسا کہ ہم جلد ہی بیان کرتے ہیں۔

لیکن اسنوپز کی جانب سے اس سے قبل کی جانے والی حقائق کی جانچ پڑتال سے پتہ چلا کہ یہ تصویر 2016 میں پہلی بار آن لائن شائع ہوئی تھی جس میں یہ دعوی کیا گیا تھا کہ یہ نوزائیدہ بکرے کی لا ش ہے۔ مضمون میں جانوروں کے انسان جیسے چہرے کو نوٹ کیا گیا لیکن کہا گیا ہے کہ اسے اس کی ماں نے پامال کیا ہوسکتا ہے ، جس سے اسے بدنام کیا جاسکتا تھا۔

اس تصویر کے بعد سے اس دعوے کے ساتھ متعدد بار منظر عام پر آیا ہے کہ یہ ایک انسانی جانوروں کی ہائبرڈ کی ہے۔ اس کی مثال ایمپائر نیوز ، اب 8 نیوز اور ہفتہ پر مل سکتی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *