اسکول کب کھولیں جائیں گے ایک صوبے نے بڑا اعلان کردیا بچوں کے مستقبل کے بارے میں اہم اعلان کردیا

این این ایس نیوز! سندھ کے وزیر تعلیم سعید غنی نے کہا کہ اس بات کا امکان نہیں ہے کہ صوبہ کے اسکول جنوری 2021 میں دوبارہ کھولے جائیں گے جیسا کہ پہلے فیصلہ کیا گیا تھا۔

وزیر موصوف نے بدھ کے روز کراچی میں ایک پریس کانفرنس کے دوران یہ بیان کیا ، اور وضاحت کی ، “کورونا وائرس وبائی امراض کی جاری دوسری لہر کو مدنظر رکھتے ہوئے ، یہ امکان نہیں ہے کہ تعلیمی اداروں کو جنوری 2020 میں دوبارہ کھول دیا جائے۔”

انہوں نے یہ بھی اعلان کیا کہ طلباء کو اس سال بغیر امتحانات کے ترقی نہیں دی جائے گی۔

غنی کا بیان صوبے میں COVID-19 کی بگڑتی ہوئی صورتحال کی عکاسی کرتا ہے۔ پچھلے چوبیس گھنٹوں کے دوران صوبائی تعداد میں 1،005 نئی رپورٹوں کے ساتھ 206،489 واقعات میں اضافہ ہوا ہے۔

منگل کو بھی سندھ میں وائرس سے متاثرہ 26 اموات ریکارڈ کی گئیں جس نے مجموعی ہلاکتوں کو 3،379 کردیا۔ اس صوبے میں صرف دسمبر میں 444 اموات ریکارڈ کی گئیں ، جو فروری میں وائرل ہونے کے بعد سے یہ سال کا سب سے مہلک مہینہ ہے۔

سب سے زیادہ کورونا وائرس پھیلاؤ کی شرح کراچی اور حیدرآباد میں دیکھی گئی جس میں متعدد مواقع پر مثبت شرح 15 فیصد سے زیادہ ہے۔

گذشتہ ماہ ملک میں وبائی امراض پھیل جانے کے سبب پاکستان بھر کے تعلیمی ادارے بند کردیئے گئے تھے۔ وفاقی حکومت نے اعلان کیا تھا کہ 11 جنوری 2021 کو اسکول دوبارہ کھولے جائیں گے ، جس میں COVID-19 کی مجموعی صورتحال میں بہتری ہوگی۔

وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کے ذریعہ اعلان کردہ تعلیمی پالیسی کے مطابق طلباء میں 24 دسمبر تک ہوم بیسڈ / آن لائن کلاسز ہوں گی جس کے بعد موسم سرما کی تعطیلات کا آغاز ہوگا۔

داخلے اور بھرتی ٹیسٹ کے علاوہ جو تمام امتحانات دسمبر میں طے تھے وہ غیر معینہ مدت کے لئے ملتوی کردیئے گئے تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *