آپ موٹے نہیں ہے بلکہ آپ کے ساتھ ایک مسئلہ ہے جو ایسے ختم ہوگا

این این ایس نیوز!ہم میں سے اکثر سنتے ہیں کہ ہمیں روزانہ کی بنیاد ر کم سے کم 8 گلاس پانی پینا چاہئے تا کہ ہمارے جسم میں پانی کی منساب مقدار موجود رہے اور جسم مین کسی قسم کی خشکی نہ ہو سکے اور اس کے ساتھ یہ بھی سنا ہوگا کہ اس سے جسم مین موجود فاضل اور مضر مادے بھی پیشاب کے واسطے سے نکل جاتے ہیں ۔

لیکن ایسا کوئی بھی طریقہ نہیں جس کے ذریعے ہم معلوم کر سکے کہ ہمارے جسم کو کس وقت اور کتنی مقدار میں پانی کی ضرورت ہے ۔ پھلوں میں بھی پانی کی ایک وافر مقدار پائی جاتی ہے جو کہ صحت کے لئے نہایت مفید ہوتا ہے اور اس کے ساتھ یہ جسم سے فالتو چکنائی اور وزن کم کرنے میں بھی مدد دیتا ہے اور اس کے ساتھ جسم کو توانائی بھی مہیا کرتا ہے ۔ اس کے ساتھ پانی جسم سے زائد مادوں کو نکالنے اور گردوں کو درست کام کرنے میں مدد دیتا ہیے ۔ اگر آپ اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے بہترین کھانے کا تائم ٹیبل ، ورزش، اور واک کرنا بھی نہایت مفید ہے اور اگر اس کے ساتھ خاص قسم کا پانی استعمال بھی کیا جائے تو بہترین نتائج حاصل ہوتے ہیں۔ اس مخصوص مشروب کانام ایک امریکن صحافی کیتھیا ساس نے رکھا ہے جو خود اس کو استعمال کر چکے ہیں اور اس کےبعد جب انہوں نے اس کے بارے میں لوگوں کو بتایا تو اسی نام سے اس مشروب کا نام پہچانا گیا ۔ اس مشروب کو اس لئے بنایا گیا تھا تا کہ جن لوگوں کو وزن کم کرنے میں مسئلہ ہو تو اس مشروب کی مدد سے اپنا وزن کم کرسکے ۔ اس مشروب کے پینے سے ایک مہینہ میں 10 سے 12 پاؤنڈ تک کا وزن کم کیا جا سکتا ہے ۔ اور اس کے صحت پر کوئی مضر اثرات بھی نہیں ہوتے۔ اس کے بنانے کا ایک مخصوص طریقہ ہے جس کی وجہ سے ایک عام استعمال میں رہنے والا پانی ایک بہترین اثر کرنے والے پانی میں بدل جاتا ہے جس سے پیٹ کم اور چربی پگھلنے لگ جاتی ہے اور وزن مہینہ کے اندر کم کو ہو جاتا ہے ۔ اس کو بنانے کا ایک انتہائی آسان طریقہ ہے ۔

اشیاء
دو لیٹر پانی
ایک چمچ پسا ہوا ادرک کا پیسٹ
ایک عددلیموں
ایک عدد کوکمبر
پودینہ کے 12 پتے

بنانے کا طریقہ
ایک بڑا گلاس کٹورا میں، 2 لیٹر پانی (ترجیحی طور پر ابھر کر اور ٹھنڈا یا فلٹر) ڈالیں، ایک تازہ ادرک جڑ کا ایک چائے کا چمچ، ایک درمیانے ککڑی، کھلی ہوئی اور پتلی حلقوں میں کاٹ، ایک درمیانے نیبو، ٹکڑوں میں کاٹ اور 12 چھوٹے پتے تازہ ٹکسال یا ایک چائے کا چکن خشک، اگر آپ اسے تازہ نہیں پا سکتے ہیں.لہذا آپ رات کو پانی تیار کرتے ہیں، اور آپ اگلے دن پیتے ہیں. ہر دن،

آپ ایک گلاس پانی سے شروع کریں اور پھر پورے دن میں چھوٹے حصے میں پائیں جب تک آپ پوری رقم نہ پائیں. اس دوران، پانی ریفریجریٹر میں ذخیرہ کیا جاتا ہے.یہ شاندار پینے شاندار نتائج فراہم کرتا ہے. غذا پر کوئی پابندی نہیں ہے، لیکن یہ سفارش کی جاتی ہے کہ آپ اسے اعتدال سے محفوظ رکھیں. اگر آپ جسمانی سرگرمی میں شامل ہوتے ہیں تو بہتر نتائج حاصل ہوتے ہیں کیونکہ پانی وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے، اور جسمانی سرگرمی جلد اور پٹھوں کی مضبوطی اور لچک کو بحال کرنے میں مدد کرے گی.

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *