پاکستان کے حوالے سے بڑی خبر

این این ایس نیوز! آج صبح سویریے ڈھرکی اور ریٹی کے درمیان گھوٹکی کے مقام پر ملت ایکسپریس اورسر سید ایکسپریس ایک دوسرے کے ساتھ ٹ کر ا گئیں جس کی وجہ سے کافی زیادہ جا نی نقصا ن ہو ہے ابتدائی اطلاعات کے مطابق 50 لوگ جا بنحق اور100 سے زائد زخمی ہیں۔

اطلاعات کے مطابق سر سید ایکسپریس ٹرین ، جو لاہور کی طرف جارہی تھی ، ملت ایکسپریس سے ٹکر ا گئی ، جو کراچی سے سرگودھا جارہی تھی کہ پٹری سے اتر گئی۔سرسید ایکسپریس ٹرین ملت ایکسپریس سے ٹکرا گئی ، جو پٹڑی سے اتر گئی تھی۔ یہ واضح نہیں ہوسکا تھا کہ پٹری سے اتر جانے اور اس کے نتیجے میں ہونے والے حادثے کی وجہ کیا ہے۔ ٹرینوں میں تقریبا، 1،100 مسافر سوار تھے۔

پولیس افسر عثمان عبد اللہ نے اے پی نیوز ایجنسی کو بتایا کہ پولیس اور امدادی اہلکار ، دیہاتیوں کے ہمراہ ، ہلا ک اور زخمی مسافروں کو قریبی اسپتالوں میں پہنچا رہے ہیں۔ مقامی افراد ملبے سے لاشوں اور زخمی لوگوں کو نکالنے میں بھی مدد فراہم کررہے تھے۔

عبداللہ نے کہا ، “ابھی ہمارے لئے چیلینج یہ ہے کہ ان مسافروں کو جلدی سے بچایا جائے جو ابھی بھی ملبے میں پھنسے ہیں۔”

حکام نے بتایا کہ ابھی تک قریب 15-20 مسافر پھنسے ہوئے ہیں۔ ٹی وی چینلز نے بتایا کہ زخمی مسافروں کو ایمبولینسوں میں منتقل کیا جارہا ہے۔ پاکستانی میڈیا نے اطلاع دی ہے کہ حادثے کے بعد کئی گھنٹوں تک ویب سائٹ پر پھنسے لوگوں کو آزادانہ طور پر بھاری مشینری دستیاب نہیں تھی۔ میڈیا پر دکھائے گئے موبائل فون فوٹیج میں ان کے پہلو میں پڑی کئی گرین گاڑیاں دکھائی گئیں

پاکستان میڈیا نے گھوٹکی کے ڈپٹی کمشنر عثمان عبد اللہ کے حوالے سے بتایا ہے کہ ٹرین حادثے میں کم از کم 50 افراد ہلا ک جبکہ 100 دیگر زخمی ہوئے ہیں۔

عبد اللہ کے مطابق ، 13 سے 14 کے قریب بوگیاں پٹری سے اتر گئیں جبکہ چھ سے آٹھ “مکمل طور پر تبا ہ” ہوگئیں۔ گھوٹکی کے ڈپٹی کمشنر نے بتایا کہ ابھی بھی متعدد مسافر پھنسے ہوئے ہیں اور یہ عہدیداران کے لئے ایک “چیلنج” بن گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *