اگر آخری میچ جیتنا ہے اور آگے مستقبل میں پاکستان ٹیم کی سلامتی چاہتے ہو تو اس کھلاڑی کو فورا ٹیم میں ڈالو عمران نذیر نے پوری قوم کے دل کی بات کہہ دی

این این ایس نیوز! پاکستان کے سابق بلے باز عمران نذیر کا خیال ہے کہ اسپن بولنگ آل راؤنڈر محمد نواز کو ٹی ٹوئنٹی ٹیم میں بگ ہٹنگ اوپنر شرجیل خان کی بجائے منتخب کیا جانا چاہئے۔

کیوں اس کی وضاحت کرتے ہوئے نذیر نے بتایا کہ اوپنر فخر زمان اس وقت اچھی فارم میں ہیں اور نواز کو اس وقت شرجیل سے زیادہ ٹیم کو فائدہ ہوگا۔شرجیل نے اپنا پہلا کھیل 2017 کے بعد پاکستان کے لئے کھیلا تھا جب اس نے جنوبی افریقہ کے خلاف دوسرے ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میں حصہ لیا تھا۔ تاہم ، وہ آٹھ رنز بنا کر آؤٹ ہونے پر زیادہ اثر لینے میں ناکام رہے۔زمان نے پروٹیز کے خلاف چار میچوں کی ٹی ٹونٹی سیریز میں بہت عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا کیونکہ انہوں نے تین میچوں میں 95 رنز بنائے تھے ، جس میں 47.50 کی اوسط اور 172.72 کی اسٹرائک ریٹ سے 60 کا ٹاپ اسکور شامل تھا۔

دریں اثنا ، نذیر یہ بھی چاہتے ہیں کہ وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان مختصر ترین فارمیٹ میں بیٹنگ کا آغاز کرتے رہیں کیونکہ وہ محسوس کرتے ہیں کہ جب ہم آرڈر کو نیچے کرتے ہیں تو ہم ان سے زیادہ سے زیادہ بیٹسمین نہیں بن سکتے۔28 سالہ جمعہ نے مجموعی طور پر 147 رنز بنائے تھے ، جس میں دو نصف سنچریاں ، 73.50 کی اوسط سے اور جنوبی افریقہ کے خلاف حال ہی میں ختم ہونے والی ٹی 20 سیریز میں 147 کی اسٹرائک ریٹ تھیں۔

“مجھے لگتا ہے کہ ہمیں رضوان کو اوپنر کی حیثیت سے کھیلنے کی ضرورت ہے بصورت دیگر ہم اسے بلے باز کی حیثیت سے زیادہ سے زیادہ حاصل نہیں کرسکتے ہیں۔ ہم شرجیل کے بجائے نواز کو ٹیم میں کھیل سکتے ہیں کیونکہ فخر کی فارم اب تک بہت عمدہ ہے ، “نذیر نے ٹویٹر پر کہا۔

پاکستان کا دورہ زمبابوے بدھ کے روز شروع ہوا ، گرین ٹیم میں شامل لڑکوں نے پہلا ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل 11 رنز سے جیتا۔رضوان چمکتا رہا جب اس نے ناقابل شکست 82 رنز بنائے ، جس میں 61 گیندوں پر آؤٹ ہوا اور اس میں 10 چوکے اور ایک چھکا شامل تھا۔زمان نے 13 رنز بنائے ، جبکہ نو رنز بنائے اور دو اوورز میں 15 رنز بنائے۔شرجیل کو میچ کے لئے منتخب نہیں کیا گیا تھا۔جبکہ آج ہاع گے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *